Jut eszembe, a tegnapi nap nem ért véget a táp házhozszállításával!

Utána jött csak az élvezet. Mentünk sétálni a Ligetbe. Lacinak begyulladt a szeme, ezért nem is nagyon volt dolgozni (csak dokinál, és 4 órát ült a váróban, míg sorra került…) és sétálni sem jött velünk.
Már sötét volt mikor elindultunk, de mindegy is, mert sajnos már sötét van akkor is, mikor elindulok a munkahelyemről.
Ahogy beértünk a Ligetbe, na kivel futottunk össze? Azzal a kutyával és gazdájával, aki pár hete megharapta a Lilit. Most is rárontott, de nem agresszíven, csak ismerkedés gyanánt. Mondtam a nőcinek, hogy kik vagyunk, és talán emlékszik mi történt pár hete. Kértem, hogy fizesse ki a gyógyszer árát, és legközelebb figyeljen jobban a kutyájára.
A csajszi egyből tök felfokozott idegállapotba került pedig nem támadtam le, és bunkó sem voltam.
Szerinte nem az ő kutyája harapta meg a Lilit, hanem a másik (akit én malamutnak néztem, de nem az, hanem akita), mert ő ilyen kis köcsög, hogy oda-oda csíp a kutyáknak. Elmondtam neki, hogy én mit láttam, és azt is, hogy más kutyások sem lepődtek meg, mikor meséltem a storyt és az ő kutyája volt a főszereplő. Na ezek után volt nagy szembesítés, hogy ki mondta és mit mondott. Ő továbbra is állította, hogy nem az ő kutyája volt (bár nem a 4.500 forintos kórházi számla fogja földhöz vágni), különben miért jött volna oda megkérdezni, meg megnézni, hogy mi van az én kutyámmal… (Szerintem ez még nem kizáró ok, ha ugyanis az én kutyám megharap vkit, akkor nyílván odamegyek és megkérdezem, hogy mit segíthetek, stb.)
Nem igazán értettem a nőci hozzáállását, ráadásul még próbálta úgy beállítani a dolgokat, mintha még én viselkedtem volna hülyén, ugyanis többször kiemelte, hogy ő felajánlotta, hogy elvisz (nem ajánlotta fel), én meg „elrohantam”. Ez felháborított, ugyanis nem rohantam el, hanem egy vadidegen kutyás párral,- akik azonnal felajánlották, hogy elvisznek-, mentem el a körülményekhez képest nyugodtan. De meg különben is, ha elrohanok is érthető lett volna, hiszen a kutyámból ömlött a vér..
Végül nem jutottunk dűlőre, a kutyánk az ő kutyája és más kutyák játszottak tovább, mi gazdik meg beszélgettünk. .
Kíváncsi vagyok, hogy a másik kutya gazdája felvállalja e azt, hogy igen az ő kutyája volt.
Bár ez is elég hülye helyzet. Mert én egyértelműen a pitbullt láttam a Lili felett.
Kíváncsi leszek hogy alakul a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr992420459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása