Hét eleje óta ezzel a remek kis küldetéssel szórakoztatom magam..

Első körben a Zoohaus honlapján szisztematikusan végignéztem a felsorolt gyártók összes tápját, és az összetétel alapján csináltam egy előszűrést.

Utána a kigyűjtött tápokat a gyártó honlapján is megnéztem és ellenőriztem az összetevőket. A lista így tovűbb szűkült.

Utána kiszámoltam a tápok kiló árát, és kizártam az aranyárban lévő tápokat. (pl. Trovet)

Legkedvezőbb ára a Purina Dog Chow Sensitive tápnak van (670-700 HUF/kg), ennek viszont nagyon béna a honlapja (vagy csak én vagyok béna..), így nem sikerült pontosan megnéznem az összetételét. Így ma délután hazafelé beugrok az Alpha Zooba és körülnézek. Megnézem a Purinát, és más tápokat is, hátha találok olyat, ami a Zoohaus honlapján nem volt.

Ha itt sem járok sikerrel, akkor még a Fressnapfba is bemegyek.

A kinézett tápok árai amúgy 670-1500 forint között mozognak kilónként. Hihetetlen!

Ha nem találok, akkor kénytelenek leszünk főzni... Ezt Lilike valószínűleg jobban élvezné, de sajnos nekünk kevésbé lenne kényelmes ez a megoldás. (Viszont olcsóbb!)

Ezért ha nem is minden nap, de rendszeresen fogok neki adni főtt kaját is, de kell vmi alternatíva, ami szóba jöhet, ha nincs időnk, vagy energiánk főzni. Vagy elutazunk, stb.

Szurkoljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr492633103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása