Lilijuc 2011.02.01. 11:02

Lili nincs jól :(

Szombaton vettük észre, hogy a bal első lábára sántít.

Gyönyörűen sütött a nap, gondoltuk elmegyünk egyet a Ligetbe, de mikor leszálltunk a villamosról alig akart ráállni. És olyan keserves fejet is vágott. (Persze lehet, hoyg ezt már csak én képzelem be..)

Mindenesetre inkább visszafordultunk.

Otthon azonnal lemostam a tappancsát és megdöbbenve láttam, hogy a fekete rész durván meg van sérülve.

 

Eléggé megijedtünk és arra gondoltunk, hogy talán ez is az allergia következménye. Ezért estére már nem is kapott a régi tápjából, hanem főztem neki kacsanyakat rizzsel. (Hú ezt nagyon szereti ám, a kis piszok először a nyakakat ropogtatja el, aztán a rizst hagyja a végére. :) )

Elküldtük Bendzsel Dokinak is a képet,de csak annyit írt, hogy sérülésnek tűnik, bár így nem nagyon tudja megállpítani.

Azóta rendületlenül kenegetem neki különböző csodaszerekkel és folyamatosan zokni van rajta, hogy ne tudja nyalogatni a sebét.

És nem járunk sétálni.. :(

Csütörtökön pedig a szomszéd Zoli elvisz minket Budaörsre a hiposzenzitizáló oldatért. Annyira hálás vagyok neki. :) Mivel én az I. kerületben dolgozom, ezért úgy találtuk ki, hogy értem jön Lilkóval munkaidő végére, és úgy megyünk ki Budaörsre. Így legalább egy órát spórolunk.

Közben tápokat is keresgéltem, de ez megér egy külön bejegyzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr882630094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zzeldi 2011.02.01. 11:38:13

Szegyény Lili, remélem hamar meggyógyul :((
süti beállítások módosítása