Lilijuc 2010.07.20. 10:32

D-Day

Vagyis dinnye nap!

Tegnap felvágtam a dinnyét, amit még hét végén vettünk. Apa választotta és valami elképesztűen finomat sikerült kiválasztania. :)

Édes, mint a méz, harsan a gyümölcshús, ahogy beleharap az ember, és evés közben mindenhonnan az édes lé folyik. Nyami! Pedig én nem is vagyok egy nagy dinnye evő.

Ezt a Lili számára eddig ismeretlen gyümölcsöt természetesen azonnal megkostóltattam vele, és legnagyobb örömömre, mint eddig minden gyümit, ezt is örömmel befalta. Lehetett látni a kis fején, ahogy az első falatot még csak ízlelgeti, aztán a többit már csak nyeli szinte.

Tegnap vacsi helyett is dinnyét kapott, a koplalónapra való tekintettel. És most még jól is járt, mert normál esetben semmit sem szokott kapni. Viszont ma reggel mikor hajnalban felkeltem, kikéreckedett, gondolom pisilnie kellett. :)

Hétvégén az őszibarackot is megkóstoltattam vele, az is nagyon ízlett neki.

Sőt megkapta a csöves kukorica csövét is, amit szintén befalt. Viszont másnapra a combján egy foltban kihullott a szőr. Nem az összes, de jóval ritkább. És a nyakán is előjöttek a puklik.. :(

Nem tudok másra gondolni, csak arra, hogy sajnos a kukoricára is allergiás. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr92163080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása