Lilijuc 2010.07.28. 15:53

Te jó ég!

Egy hete nem írtam, és ez alatt az egy hét alatt természetesen rengeteg minden történt! Az olvasási szenvedélyem eluralkodott rajtam (amit nagyrészt a munkahelyemen éltem ki..) és ezért még a netezésre is kevesebb idő jutott. Na de ez nem volt szép dolog, úgy hogy dá dá!

Lili királykisasszony múlt hét csütörtökön egy éves lett, amire megkapta végre a szép bilétáját, egy malacfület, extra vacsit, és még egy rózsaszín, csipogós süni labdát is! Jaaa és egy városligeti kiruccanást!

Mindennek nagyon örült, de sztem mi jobban odáig voltunk, mint ő. Hihi!

Kicsit morci voltam a páromra, ezért nem vártam meg őt az ajándék átadással, és ezért egy kicsit lelkifurkám is van. Elég sokszor morcizok amiatt, hogy későn jár haza, és keveset van velünk, pedig tudom, hogy miattunk és a jövőnkért dolgozik ennyit.

 

Grátisz szülinapi ajándékként pedig vasárnap, a szakadó eső, és a viharos szél, valamint a hideg idő ellenére, elmentünk a 34. Vizslatúrára, Nadapra. Nem mondom, hogy nem éreztük jól magunkat, de az elemeket nem tudtuk figyelmen kívűl hagyni, és elég kellemetlen volt szarrá ázni. Persze csak mi áztunk el, mert Lili esőkabátja, tényleg vízhatlan! :)

Tegnap ismét kilátogattunk a Városligetbe, ezúttal bringával, de rájöttem, hogy busszal, vagy villamossal gyorsabb, és kényelmesebb is. Persze nem azért mert az a 3 km megterhelő számunkra, hanem mert nem akarom a Lilit betonon túl gyorsan futtatni, a Ligetben pedig nem akarok a biciklivel sétálni. Szóval marad a tömegközlekedés.

Ma pedig egy újabb randevú vár ránk Congóékkal! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr182182709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása