Csuhajja, hétvégén (az elmaradt pápai Pöri party helyett) hazamentünk anyuékhoz Gödre. A május végi születésnapomat sem sikerült még tortával megünnepelni, úgyhogy ezen a hétvégén erre is sor került.

Annyira jó volt otthon lenni, de a hétvége csúcspontja az volt , hogy már odafelé is a Duna parton, félig a Dunában gázolva sétáltunk, délután pedig a Homokszigeten múlattuk az időt. Anya is lejött velünk, meg a tesóm gyerekei, vmint a mi kis családunk (L. és Lili és én). A 38 fokos hőségben igazán jól esett a víz közelében lenni, ráadásul a folyó hőmérséklete is szuper volt. Lili kutyát mostantól hivatalosan is vízimádó kutyusnak bélyegzem. Lehet, hogy a pocsolyákat csak a finnyássága miatt kerülte ki, a Rákos patak partja pedig túl meredek neki, mindenestre a Dunában nagyon jól érezte magát. Ki-be rohangált a labdájával, és egyre ügyesebben úszik.

Most még intenzívebben fogom keresni az olyan helyeket, ahol a kutyát be lehet engedni a vízbe, mert az úszás jól kifárasztotta. :P

Este nagy grillparty volt nálunk, az összes tesóm, az összes gyerekével, és a férjeikkel, vmint a nagyobbik nővéremék kutyája, és anyuék kutyája is ott volt.

Annyira, de annyira jól éreztem magam. Estére kicsit elálmosodtam, mert reggel már nagyon korán felkeltem, de a fűben a pokrócba bugyolálva el-elszenderedtem, és vmelyik kutya mindig odabújt egy picit melegíteni. A többiek pedig közben beszélgettek, én pedig csak hallgattam őket. Olyan nyugodtan éreztem magam, mint már régen. Most csordultig vagyok energiával és életerővel.

Miután hazamentek a tesóim, mi is elmentünk lefeküdni, Lilikutya pedig kint töltötte az éjszakát a Lola kutyával, aki egy bordeaux-i dog (és picit vmi más is még...). Vmiért nagyon nagy volt az élet, és a környék összes kutyája, legnagybb meglepetésünkre a miénkkel az élen, ordítottak ahogy a torkukon kifért. Engem ez picit zavart, de azért tudtunk aludni.

A szombati, egész éjszakai dumapartitól viszont úgy kifáradt a gyönyörűm, ogy egész délelőtt egyik árnéykos helyről a másikra dőlt, és alig látott ki a lyukon. Húzta a lóbőrt, és marha elégedett fejet vágot. De hát kár is tagadni, ő megtette, amit megkövetelt a "haza"! :D

Vicces, mert otthon, napközben a kertben van, a szomszéd kutyával együtt, akkor is megy őrizni a házat, de még látszik rajta, hogy Ő még nem nagyon tudja mit ugatnak, csak megy a "nagy" kutya után. Ha Zorkó vmit észlel, akkor feszítve rohan és ugat (amerikai stafford) a Lili meg a nyomában, szintén tök izgatottan, és ő is ugat, de látszik rajta, hogy csak utánozza a nagyot. Olyan édes! :) Viszont éjszaka, mindketten bent alszanak a lakásban, ki ki a maga helyén. Így nálunk nincs éjszakai vircsaft.

Gondolom a szombati éjszakai randalírozás hatása, de mikor tegnap este a bluppjában henteregve, meghallotta a kinti zajokat, elkezdett buffogni. Erre rászóltam, hogy a lakásban nincs ugatás, ha beszélgetni akar, lehet kimenni az udvarra, de járkálás nincs, akkor éjszakára is kint marad! Na erre elhallgatott (szédületes hogy megért mindent, oooolyan okos!) és belefúrta a fejét a babzsákba, mint aki ott sincs, nehogy véletlenül ki kelljen mennie.. (Ennyit arról, hogy hol érzi jobban magát a kutya.. :D )

Reggelig aludt, és mikor a párom ma nagyon korán elindult, ki sem akart vele menni. Megvárta míg én elindulok, és csak akkor ment ki nagy kelletlen. :)

Szumma szummárum, a hétvégénk csodásan telt, mostantól még inkább keresni fogom az olyan helyeket ahol legalább a kuyta tud fürdeni. Öröm nézni, ahogy lubickol! <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr372160908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása