Lilijuc 2010.08.02. 14:21

Rizs

Szegény Lili, így a 4. nap után már biztos kezd elege lenni belőle.. :( Úgy sajnálom. De nagyon vakarózik, véresre-sebesre nyalogatja magát. Valószínű a bűzmirigyét is ki kell nyomattatni még a héten. Múlt héten nagy elánnal elindultam a 15. kerületi állatorvosi rendelőbe, de ugyanazzal a lendülettel fordultam is ki, mikor megláttam az áraikat. :O

Gyorsan elbuszoztunk az Állatorvosi Egyetem klinikájára, ahol a bedagadt lába és a bent ragadt toklász miatt a sebészetre irányítottak minket. A doktor úr megállapította, hogy a dagadás és a nyalakodás nem a oklász miatt van, valószínű ez az alergiájának a bedurvulása. Nem igazán tudom mi lehet a baj, mitől jött elő most ennyire, de gennyesednek a lábai folyamatosan vakarózik, meg nyalakodik.

A rizskúra óta mintha javulna kicsit, és a gennyesedő lába, amit tegnaptól már nem ragasztgatunk le had szellőzzön, szépen elkezdett gyógyulgatni.

De a mellső lábainak a hónalj hajlatának az elülső részén most teljesen szőrtelen, mert a varrokat leszedegettem neki. Pikelyesen válik le a bőre... :(

Nagyon bízom ennek a kúrának a sikerességében, és hétvégén 5 kg kacsanyakat is bevásároltam, hogy az legyen az első hús amit kipróbálunk neki 17 nap múlva...

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr772193349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása