Lilijuc 2010.07.12. 10:54

Július 22.

Lili, születési nevén Bianka, és valójában nem vizsla, csak félig.

Anyukája egy kopó keverék, de biztosan nem lehet tudni, mert őt találták. Apukája viszont egy német vizsla. Lili pedig leginkább egy vizsla, fekete bundával, néhol csokiszínű átmenettel, a mellén pedig fehér alapon fekete petyekkel.

A születési nevét azonnal lecseréltük, mert L.-nak nem tetszett, és annyira nekem sem. És különben is, Ő annyira Lilis! Egy igazi királykisasszony! Kecses, karcsú, szertelen, és egy igazi tündérvirágszál.

Jó értem én, elfogult vagyok.

Nem volt ám mindig ilyen, kicsinek dagi volt, és rossz mint a bűn. Azóta szépen megnyúlt, és a sok törődésnek köszönhetően már nem rosszalkodik. (Csak néha..)

 

Lili nagyon jól sikerült kiskutya, bárhová megyünk, mindenhol el vannak ájulva Tőle, hogy milyen györnyörű. Mi pedig pirulva összenézünk a párommal, és kuncogások közepette mondjuk: "Szerelemgyerek!"

 

Ja, július 22-én lesz az első szülinapja!

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr552146038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása