Lilijuc 2011.02.02. 12:14

Lili jobban van! :)

Köszönöm a bíztató szavakat és az aggódást, ennek és a gondos ápolásnak köszönhetően ma reggelre Lilkó szemmel láthatóan jobban érezte magát. :) Nagyon megkönnyebbültem! Még nem tökéletes a gyógyulás, de reggel munkába menet, vhonnan a kertből jött vissza, ahol Zorcsival idétlenkedett.

Ez az elmúlt napok kedvetlen kucorgásához képest felüdülésként hatott, és nem csak én, a kisasszony is mosolygott! :) (Az a csúnya seb pedig száraz volt, és határozottan a gyógyulás jeleit mutatta. Kopp,kopp,kopp!)

A nagy megkönnyebbülést tegnap még egy kisebb szívroham előzte meg, ugyanis arra mentem haza, hogy a bekötött tappancsa kétszer akkorára van dagadva, mint a másik. Nagyon megijedtem, nem tudtam mire vélni.

Persze mikor leszedtem róla a zoknit, azonnal elkezdte nyalogatni, amit jobb híján hagytam neki. Eredmény: egy kifakadt hólyagocska, valamint fájóan kipirosodott bőr..

Szerencsére megérkezett Apagazdi is, akit azonnal megkértem, hogy a nagy nehezen beszerzett merbromin oldattal kenegesse be a gyerek tappancsát, és fújja, amíg meg nem szárad.

Ez az oldat egy csoda! (Korábban saját sebre már használtam, de beszerzése, receptkötelessége miatt nehézkes. Kinek van ugyanis ideje orvoshoz rohangálni receptért? Főleg ilyen influenzás időszakban.. Még szerencse, hogy állandó üzemorvosunk van, aki két hetente egy délután itt van a cégnél.)

Piros mint a betadin, viszont egyáltalán nem csíp, és ha megszárad, akkor nem lehet lemosni. Így az állandó nyalogatásnak ellenáll, és közben nagyon jó szárító hatása van.

(Cserébe az egész lépcsőházat piros tappancsnyomok díszítik..)

Persze ez csak tüneti kezelésre jó, de így legalább zoknit sem kell a lábára húzni. És talán elérhetjük, hogy ne legyen állandóan gennyes a lába ujja között.

Később pedig, a tápváltás és a hiposzenzitizáló oldat hatására, úgyis elmúlnak majd ezek a kellemetlen tünetek, és Lilike az egészséges vizslagyönyörűségek, boldog és kiegyensúlyozott életét élheti!

Szurkoljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr712633149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása