Beszéltem Zsuzsával (depó koordinátor) és a következő szállítás jövőhéten lesz esedékes. Írtam is az "ügyfeleimnek", hogy adják le a következő rendelést, amennyiben esedékes. Van egy új vevő is, tökre örülök neki! :)

Törekszem rá, hogy a rendszerben lévő kisebb-nagyobb nehézségekből a tőlem rendelők a lehető legkevesebbet érzékeljenek és jó érzés ezzel foglalkozni.

Mi viszont, a doki tanácsára kénytelenek vagyunk tovább keresgélni. Ezért tegnap én is rendeltem tápot, azt a rizses-halas Cibau-t, amit már említettem. Ez sem egy drága táp, és ez is depós, kiszállítós rendszerben működik, de annyira nem kedvező az ára, mint a MegaMenünek. Persze nem az ár számít (legalábbis egy szintig), hanem a hatékonyság.

Epedve várom azt a napot, mikor Lilike végre tünetmentessé válik.

Remélem eljön egyszer ez a nap..!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr362454837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása