Eddig azt hittem én. Legalábbis minden jel erre mutatott, és mivel nekem volt több időm ellátni ezt a feladatot ezért valahogy egyértelműnek is tűnt.

Most mintha változott volna a helyzet. Két hete sokat dolgozom délutánonként, és többször szerveztem csajos estéket is. Amikor csak lehet ilyenkor a Laci helyettesít, és mikor hétvégén sétálni mentünk elfacsarodott a szívem, mikor azt láttam, a Lili az apjára tekint Istenként és nem rám. :( Tudom nem szép dolog, hogy a Lacira vagyok féltékeny, főleg, hogy fordított esetben ő ebből sosem csinált ügyet.. De akkor is fájt. És főleg amiatt, hogy mindehez 2 hét elegendő volt. :((

Sajnos még ezen a héten sem lesz időm, de péntektől visszatérünk a régi kerékvágásba, és egy hétig semmilyen extra programot nem iktatok be az életembe.

Persze lehet inkább a nézőpontomon kéne változtatni, és örülni annak, hogy ők ketten is jó párost alkotnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://rugylika.blog.hu/api/trackback/id/tr822449564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emes 2010.11.15. 12:41:08

Szép,vagy nem szép,megértelek.
Szerintem én is ugyanígy éreznék, csak lehet,hogy még magamnak sem merném bevallani.
Rendeződni fognak a dolgok,biztosan :)

Lilijuc 2010.11.15. 13:30:08

Köszönöm az együttérzést, és a megértést. :)
süti beállítások módosítása